2012. március 5., hétfő

Exchange 2010 SP1 "Online defrag"

Sziasztok

A következőbe csak véletlenül futottam bele.
Létre kellett hoznom új adatbázis(okat).
Hogy ennek mi volt az oka, az most lényegtelen.
Átmozgattam az egyik adatbázisból a másikba a felhasználókat. Mivel 2010-es verzióról van szó, ezért nem volt gond online migrálásnak. Viszont észrevettem, hogy az adatbázis mérete kb. 30% kisebb lett!
Nem akartam hinni a szememnek, de a többi adatbázisnál is eljátszottam és 15-40 % közötti adatbázisméret csökkenés volt tapasztalható.
Tudom, hogy van egy online funkció, de (szerintem) közel sem olyan hatékony, mint ez a módszer.
Lehet, hogy nektek ez triviális, de szerintem ez egy járható út, hogy ne kelljen könyörögni a főnökségen karbantartási idő miatt.

Köszönöm
Imre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése