2012. március 22., csütörtök

Kimelegedtem

Sziasztok

Nem ma történt, amit leírok, de most teszem közzé.
Egy Hyper-V alatt futó virtuális gépen kikapcsoltam a snapshot-ot.
Na ezzel meg is zuhant. Nem tudtam online-ba hozni, arra panaszkodott, hogy az xml fájl sérült.
Az MS oldalán a következő van leírva(Lényeg):
Töröld le a gépet és az XML fájlt,majd hozz létre egy újat.
Na akkor elkezdtem rendesen kimelegedni, hiszen akkor tudomásom szerint a snapshot állapota elveszik.
Ezt pedig nagyon nem szerettem volna, mivel vagy 1 heti munkám volt benne, nem beszélve arról a tényről, hogy ez egy SCCM gép volt, ami ugyebár egy SQL szerverbe is dolgozik, tehát nem értem volna semmit az eredeti állapot visszaállításával, mert nagy eséllyel nem is indult volna el a program.
A megoldás nálam a következő volt:
Az xml fájlt egy notepad++ nevű segédprogrammal néztem meg, majd a szintaktikai hiba kijavítása után visszamásoltam az  eredeti helyére, és a virtuális gép elindult! Lehet(Sőt biztos!), hogy nagy szerencsém volt, de sikerült.
Két tanulság is van:
1. A snapshot bekapcsolása NEM mentésre való.
2. Ha a pillanatfelvételre nincs szükség, akkor állítsuk le a gépet, majd a snapshot kikapcs.
Ezek után türelmesen megvárjuk, míg az "összefésülés" megtörténik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése